JÖNKÖPING!!!

Hej!

Jag befinner mig nu i JKPG för dig som inte visste det.
Flytten är klar och genomförd.
IKEA är avklarat och jag har köpt allt till köket i klar-rött.
Jag bor i Jönköpings rikaste kvarter med utsikt över Vättern och staden. Jättefint! Jag blir helt lyrisk av Vättern! Har hört rykten om skottlossning i mitt område i helgen som var! Har ingen info än så länge.
Jag går vilse titt som tätt men använder kartan flitigt. (Helst skulle jag vilja kunna svänga snabbt i kurvor och svängar...men jag plockar upp kartan istället....men det kommer en dag då jag lämnar kartan hemma.)
Jag saknar en dator och har därför inte kunnat uppdatera ngt, men den kommer snart(!?) hoppas jag verkligen! Ej beställd, det är ett ta-tag-i-projekt. Lätt att veta vad som är en bra dator?
Engelskakursen är påbörjan.
I statistik:
1/3 lärare verkar bra
1/2 av klassen kommer inte från Sverige
2/4 minikurser i kursen är påbörjade
0/1 miljard sidor är lästa

Jag uppdaterar senare, ska lägga in några bilder på rummet och omgivningen också.
Hör gärna av er.

Kommentarer
Postat av: Malin

Bara fyra kurser? Vadå? Vad läser ni? Jaja, jag vill se bilder på hur du bor :)

Postat av: Hanna

Hej bruden, jag tänker på dig och hur gärna jag skulle velat träffa dig innan du åkte, hur är jönköping? hur var din pappas födelsedag? försökte ringa dig igår men du var nog uppagen, fick inget svar, du kan väl ringa mig så kan vi surra lite någon dag, annars kan du alltid skriva på min blogg. stor kram.

2007-08-29 @ 09:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback