Lakrisfiskar till lunch?

Dåliga matvanor verkar ha kommit med mitt nya bo-själv-liv.
What to do, what to do?
Jag har inte hunnit komma in i
matlådetänket som många andra klocka människor.
Högskolan delar inte ut gratis mat och jag är snål (dålig ekonomi). Det enda jag unnar mig är kaffet för fantastiska priset 5 kronor.
Så här sitter jag och knaprar lakrisfiskar och daim som förhoppningsvis ska hålla mig upp resten av pluggtiden idag.
Det känns för långt att gå hem (20 min), men lyckligsvis är min cykel ready to rumble imorgon fredag.
Inte alltid lätt att vara förberedd när man vaknar upp Samuel där det finns hårdbröd med ägg (och lite
kaviar). Jag ska jobba på matlådorna, har ju faktiskt inhandlat 3 st på IKEA.
Kan nästan sträcka mig till att önska att Vildmannen låg kvar här så jag iallafall hade valet att äta den "maten".

Skolstatus: Gjorde en diagnos på 3.5 timma igår. Jag satt kvar till sist- det är INTE kul att sitta kvar när en efter en droppar av. Fick gå in på toan och göra stretchövningar för att få tillbaka lite blod till hjärnan.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Det kommer som ett brev på posten dedär med dåliga matvanor när man skaffat stabilt sällskap, se bara på mig =)

2007-08-30 @ 20:56:44
Postat av: Malin

Jaa, räkna med det. Har du några roliga helgplaner?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback