Pustat och Frustat

image30Som vargen har jag Pustat och Frustat och Stampat och Hoppat på mina resväskor.  Nu verkar det som det mesta har gått ner. Det "lilla" som blev över efter att jag slängt ur nästan allt jag ville ha med. Det kommer inte vara roligt att vara den där personen med för mycket packning på tisdag i tåget. Med för mycket menar jag:
  • En röd gigantisk resväska
  • En väldigt stor svart resväska
  • En trunk i största laget
  • En ovanligt proppad stor handväska
  • En Sofia med ovanligt mycket kläder och jackor på sig en Augustidag

Oh god, you don't wanna be that person!!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag som inte ens visste att du hade en blogg, det var i gervens, men de är skittråkigt att vi aldrig hinner ses, men du kanske hinner titta förbi hos mig någon dag när du är i Umeå. Hur går allt och vad fick din pappa när han fyllde 50? Stor Kram

2007-08-24 @ 09:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback