Black Fingernails, Red Wine

Hej!

Fjället:
Hemavan,påskägg,vind,snö,poker,vänner,puder,after ski,dans,musik,godis,ostmackor i varm choklad,riff raff ruff, öl,onda fötter,krampande lår,skratt,snömoln,rendez vous eller jag menar deja vu,utsikt,lite sol,snowboard,borttappat,kinderägg,pausunderhållning,turkisk peppar,analyser,power nap.

Sen träffade jag faster med familj när jag kom hem. Fick bita mig i tungan för att inte säga "vad stora ni har blivit" till mina "små" kusiner, som nu blivit 5 & 9 år. För det är ju bara gamla som säger så. Och jag är inte gammal. Men så söta så söta!

Har haft telefonmaraton ikväll. Mycket trevligt. Bra med telefon.

Annars så spräckte jag nyss mitt andra par favoritjeans i grenen. Jag är ju inte ens tjock! Jag måste bara ha rätta 'knycket'?

Dagens hobby's: Mat & telefon
Veckans köptips:
Sony headset att använda som hörlurar till mp3-spelare! (sånna man riktigt stoppar in i örat) - Som att bli döv och bara höra musik! Läskigt bra! Underbart!
Nyaste snacksberoendet: Rostade solrosfrön. Från ingenstans dök det upp frön! Frågan blir; kommer det växa blommor i min mage nu?
Dagens skiva: Christina Aguileras "Back to Basics". Även hon som solrosfröna- från ingenstans. Men jag gillar henne i smyg.

Ps. Såg lite Sunes Jul idag! Go Rudolf Go! "Snälla Familjen, FRID!"
Pps.Våren är här!
Ppps. Ja, jag har lärt mig att göra länkar. "Rostade solrosfröna-länken" är ett praktexempel på lite skryt som inte kommer upprepas med liknande frö/frukt/grönsaks-länkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback