Gåta?

Vem säger OH OH?

.
.
.
.
.
.

.
Till mitt försvar av detta korta inlägg kan jag endast säga att klockan är mycket. Malin får inte svara på gåtan för jag tror att hon kan den (den är tidslös Malin). Annars så kan jag uppdatera med att jag fått en lägenhet billigt centralt och bra, varit på jobbintervju på manpower ett minus var att jag inte har bil annars bra, jag ska till Frankrike och Europa i sommar, det är Lucia imorgon, jag har köpt en säng idag och flyttar ur mitt sketna rum på lördag, funderar på att hoppa av kursen för att det ger inget, dansen på friskis är så rolig, jag kommer hem på torsdag, vi ses!


Kommentarer
Postat av: MaDeLiÑo

internskämt va?

Postat av: Charming man

Vad gillar du mest, hund eller katt? :)

2007-12-13 @ 01:53:56
URL: http://failures.blogg.se
Postat av: Malin

Soffe snor skämt från P92!
Håll ut med kursen, vad ska du annars ha alla andra poäng till?! Jag längtar efter dig för övrigt.

2007-12-13 @ 08:51:41
URL: http://www.passopp.blogg.se
Postat av: Emma

Så man får inte svara om man hört den förut? Visst var det P93 för övrigt? :) Bara en vecka kvar. Ska bli så kul att träffa dig. :)

2007-12-13 @ 10:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback