Minnas

Jag sitter och lyssnar på Jason Mraz " We can keep chilling like ice cream filling, We can cool in the gang if you'd rather hang" och äter the second best macka ever made (Mjukt mörkt bröd, julskinka, prästost, tomatpure, majonäs). Jag kommer tyvärr inte ihåg the best macka ever made (2-3 jular sen, samma bas men + soltorkade tomater och andra saker som jag inte kommer ihåg..) Jag måste eventuellt argumetera med Joey om det, men jag står fast.

Eftersom jag fortfarande var en smittorisk igår fick jag hålla mig hemma. Jag började rensa ut gamla kartonger för att slänga och minnas. Hjälp vad jag var kreativ när jag var liten! Har jag slutat producera?  
Miljarder teckningar som  jag fortfarande kommer ihåg att jag ritat och hur jag tänkte när jag ritade dem, även fast det stod "-92" på dem (jag var då 6 år).  Massor av upplagor av KP (Kattposten) KP & RP (Råttposten) var hemmagjorda tidningar som faktiskt var grymt seriösa. Jag och en tjej i byn gjorde varsin och skickade till varandra. Hittade gamla böcker som jag gillade som liten. Hittade skräp. Gamla innabandyplaneringar med fullständiga planeringsupplägg samt analys efter varje övning. Etc.

Imorgon är det nyår. Jag tänker inte vara mer sjuk. Jag åker ju hem på lördag!

Kommentarer
Postat av: Emma

JAg kommer ¨ner på onsdag! Hur ser det ut för sig? Gott Nytt ÅR!

2007-12-31 @ 17:43:02
Postat av: Ylva

JAG HAR OCKSÅ KVAR VÅRA TIDNINGAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback