Something I've never done before.

Idag gjorde jag nånting som jag aldrig gjort förut. Jag hängde på låset. That's right. Jag riktigt hängde på låset. Var på stan en kvart innan affärerna öppnade. Har aldrig begripit mig på folk som hänger på lås. Anyway, hål i skon. Jag behöver skor. Höll dock på spy inne på Eccos skoaffär. Åkte hem. Låg och halvsov på OBS bilparkering och frös. Åkte hem. Konstaterade att Ja, jag är magsjuk. Sov lite till. Såg 7 avsnitt vänner. Skrattade åt avnsittet då Monica har en kalkon på huvudet. Sov lite till. Status nu: Mår illa. Tajming? Nej.

Har haft en bra julhelg. Mycket släkt och många paket till mig. Jag kände mig vuxen och lite barn. Byggde snögubbe (Vaktmästare Per) och en snölykta samt hade snöbollskrig. Men jag satt med de vuxna och pratade med ett glas rött vin och en (many) chokladpralin(er) i handen. Lägger upp lite bilder om jag hittar sladden.

Jag har bestämt när jag vill börja plugga (nästnästa höst). Samt kommit på lite insikter.

Sist men inte minst så vann jag över Tommy i Poker. DET säger inte lite det. Han är beryktad som den store kort- och strategispelaren i släkten. En som aldrig förlorar. Han kunde inte ha varit mer förkrossad. Jag kunde inte ha varit mer nöjd.

Nu inatt (eftersom jag sovit x antal timmar under dagen samt somnade halv 4 igår) och förutsätter jag att jag inte kommer sova mycket inatt. Så ska jag se på Vänner. Mina vänner i spysammanhang.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback