En alien med två ögonlock

Jag vaknar upp, kollar mig i spegeln. Och jepp. Jag ser fortfarande ut som en alien som varit uppe i tre dygn och har två ögonlock på ett öga.

Fick träffa tre ögonläkare igår. Den första var osäker så han skickade mig vidare. (Han konstaterade även att jag var närsynt- WHAT! Ska jag bli en "alien som varit uppe i tre dygn och har två ögonlock på ett öga samt har glasögon" nu?

Den andre läkaren kollade på mitt öga i en timme, 60 min. Han sa "kolla rakt fram" 10 ggr/min. Jag kollade rakt fram!! Men det är inte så jävla lätt när han lyser i ögot och det rinner tårar. Han kom inte fram till något och skickade mig vidare till experten.

Experten kollade på mitt öga i 3 minuter. Sedan ordinerade han samma salva som pappa redan hade snott på jobbet.

Fick en idé innan jag skulle sova igår, istället för att söka något tråkigt jobb någonstans kan jag ju söka praktik där jag vill jobba. Smart tänkt. Måste börja från botten ju. SR nästa.

Idag ska jag däremot bara fortsätta vila upp mig och se på film och sex and the city.
So long

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sjukt kul att Lindie är här, synd att man har ett jobb bara, vi kanske kan ringas nån kvälll?

2007-02-27 @ 23:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback