Hjärtliga hälsningar

Jamen jamen, får man skriva mer än ett inlägg på en dag?

Idag har jag tagit mig i kragen, svalt min stolthet och krypt till korset och frågat Lars-Åke om jobb. Punkt.
Vi har även ätit lunch på en annan gammal arbetsplats och de var så söta så! Hade lagat maten med kärlek såhär på alla hjärtans dagen.
Strosade sen lite på stan i jakt på en planeringskalender. För det kan ju vara bra att ha nu när jag inte har ett jobb eller plugg eller nåt annat att planera. Logiskt. Men jättedåliga och jättedyra kalendrar finns det. Jag klarar mig kanske ett tag till utan.

Strosa på stan pank är ungefär lika kul som att inte äta när du är hungrig. Jättekallt var det också. Ungefär som att inte kunna äta när du är hungrig och titta på när någon annan äter.

Men kul att Maria P-H fick silver! Jag gråter små glädjetårar i smyg (vaddå känslig)när jag läser tidningen..och pappa försöker hitta länkar till hur han känner henne (bodde granne med en som gick i samma klass som en som spelade ishockey med hennes pappa typ) "Jag känner Lassie, Jag känner Lassie och han var min bästa vän".


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback