Tidsfördriv bloggen

Hejhej!

Välkommen till tidsfördriv bloggen.
Landade i Alvik den 30/2-06 efter mitt år där borta. Har varit skrämmande länge i Sverige (2 veckor) men har inte hunnit skaffat mig ett liv än (hej bloggen)

Världen är stor och Umeå är litet (eko eko eko).
Funderar på att svälja min stolthet och fråga Låke om extraknäck på Ica. Jag som svurit för mig själv att det är det sista jag gör. Men är man pankare än pankast så är man. Japp.

Vem kom förresten på ordet "blogg"? Låter som en sur uppstötning från en ko.

/Soffilainen


Kommentarer
Postat av: Lisa

Yees, jag får äran att inviga med första kommentaren. Det enda jag har att säga är: Prutt!

2007-02-13 @ 17:35:05
Postat av: Anonym

Hallå? Jag står i kö på ICA, ofta du får ta min plats då. Du har ingen skola så skaffa jobb i stan eller nåt. Thife!

2007-02-13 @ 22:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback