Ica

Tragiskt. Pinsamt. Jobbigt. Sorgligt?
-Jag kom ihåg streck-koden till 4-pack laxfilé efter ett års frånvaro 7318690033813.
Är inte det ett tecken nog på att jag inte borde kommit tillbaka på ica så vet jag inte vad som är.

Försovde mig redan andra arbetsdagen. Inte bra alls! Pinsam start och skitit hår. Men jag är mörkhårig nu, och då syns det inte så tydligt när håret är skitit. Tur.
Tillbaka till att räkna minuterna tills arbetsdagen tar slut. Det är tråkigt. Men kul ändå när man kan prata lite med föräldrarna till folk man känt/känner. Eller när nåt gammalt orginal dyker upp och förgyller dagen.

Ska söka lite jobb imorgon. Skulle göra det igår, men jag dissade alla restauranger och lämnade inte in ett enda CV. Ville inte jobba nånstans. Skärpning. Tar tag i det imorgon.

Hej

Kommentarer
Postat av: Malin

Är du seriös? Kom du ihag en sa lang streck-kod? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback