Mamma Mu

Jag blir arg när inte allt inte går  som jag tänkt mig.
Stor sak som jätteliten sak.
Tur att jag har en boxningssäck att avreagera mig på. Har boxats lite ikväll. Säcken har aldrig nån chans, måste skaffa en tyngre säck.

Längtar till att jobba fredag+lördag. Mycket förhoppningar där. Måste tagga ner med förhoppningarna lite.

Umeå Open, Fjäll och Grease snart.  Hoppas det inte krockar med jobb. Lite orolig.

P4- Varför sänder de:

-Barnradion (Featuring Mamma Mu och Kråkan)
-Klartext (Nyhetsrogrammet som skulle beskriva "Statsminister" som "gubbe eller gumma som kan vara flintskallig")
-Finsk radio (Kul för de som kan finska?!)


....efter varann när jag jobbar och tvingas lyssna på det?
Varför sänds det överhuvudtaget?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback