Morgon

Hur ska jag veta att det jag väljer är rätt?
Ska jag lyssna på mina föräldrar eller välja helt det jag vill?


Har två problem såhär på morgonkvisten:

1. Min mobilsändning i Tväråmark ligger på 2,5 på en 10-gradig skala. Jobbigt när jag blev uppringd av teatercafét (låg och sov) och var tvungen att gå upp, slå på datorn, söka på hitta pungt se och ringa upp.

2. Min katt (Konrad-the one and only) har börjat sova i min säng och han lägger sig mitt i. Jag har inte hjärta att köra iväg honom och får därför sova runt honom. Täcket är även svåröverkomligt.

Igår brände jag popcornen så att det luktade rök i köket i flera timmar.
Annars så snöar det igen och det blir nog en alla tiders dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad säger dina föräldrar, vad säger du om ditt val?

2007-03-19 @ 16:00:09
Postat av: Lainen

Damn it, mitt namn kom inte med. Var iaf Lainen som undrade.

2007-03-19 @ 16:00:39
Postat av: Mallee

Välj efter ditt hjärta min vän! Vilket val snackar vi förresten?

2007-03-19 @ 16:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback