Skvaller från Sävars centrumaffär

Omväxlande dag på ica idag. Det är inte ofta jag kan säga det. Var dock tvungen att åka in en timme tidigare och sova i fikarummet på morgonen (hade ingen bil och fick skjuts).
Lärde upp en från studentpoolen i kassan. Stackarn, han vet inte vad som väntar. Jag sa dock några varnade ord om att "när du har lärt dig en streckkod utantill är det dags att lämna affären." Jag hoppas han lyssnade.
Någon som man känner snattar.
Någon som man trodde passerat klimakteriet är gravid. NU? DU?
Kjell från Tjarn slår nya rekord med att köpa ica-påsar. Över 40 idag. (De är så mycket mer lättillgängliga nu när de inte sitter på rulle).
En av diskussionerna i fikarummet är bland annat att barnen var mycket trevligare förut. Väntaväntaväntaväntavänta lite nu. Jo. Det är sant. Jag hade en diskussion om att det var bättre förr. It's official. Jag är gammal.

Är glad idag. Tycker om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback