TC

Är nervös.
Tänk om jag gör bort mig helt ikväll.
Möjligheten finns.
Visst, jag har jobbat i bar förut, men inte i en svensk bar. Har ju knappt haft åldern inne i Sverige. Inga svenska ölsorter, drinkar eller namn. Tog ett bra tag innan jag kom på att "öl på fat" är "öl på tap"...
Bära eller brista.
Tanken var nog att jag skulle lära mig baren igår. Men jag fick ju knappt kik.
Att det ska vara nåt slags musikgrejs ikväll gör det inte lättare (
http://www.kontraklubb.se/).
Men det blir nog kul.
Jag tappar nog inte ut saker hela tiden och ser ut som ett rönnbär hela kvällen.
Eller?


Kommentarer
Postat av: Maalle

Hur gick det, hur gick det?! Heltid och löneförhöjning? :) Jag tror du var strålande!

2007-03-25 @ 12:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback