15 kronor & 11 öre

If you don't have it- don't spend it!!!

Här går jag och funderar på om jag ska köpa ett par nya  jeans (välbehövliga jeans- spräckt alla jag har), framkalla alla kort från Australien eller kanske köpa en tågbiljett till Jönköping.
Jag planerar en stan-tripp imorgon och sätter vattnet i halsen när jag läser "15 kronor och 11 öre" på kontot! Det är inte ens roligt! Snacka om att ha dålig koll på sina pengar. Hejdå nya jeans, ses kanske nästa månad.....................
Har lite lånade pengar att kamma in, men det räcker ändå inte till mer än "en fin ficka" som Malin sa.

Såg en kul film igår "Hot Fuzz" -spårar ur totalt, men är kul ändå. Brittiska versionen av "Kopps", lite roligare samt lite mer action (när den väl har spårat ut).

Ska provträna fotboll! Blev helt till mig när jag kom på det, gick och hämtade de sedan länge undangömda magiska fotbollsskorna. Kollade på dem. Beundrade dem. Kollade på dem lite till. I've missed you guys!

Nu åter till Sex And The City Maraton....

Kommentarer
Postat av: Maalle

Meh hallå. Jag vill också vara med på Sex and the City Maraton. Nu har jag lix bara ETT ynka seminarie kvar på denna kurs, så jag är free as a bird :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback