Blommor och Bin

Var och hälsade på Emmas lilla Jesper idag. Han gjorde skäl för "lilla". Killen sov mest- lite osocialt kan man tycka, å-andra-sidan är man en liten knos på dryga två veckor kan jag ha överseende.
Hursomhaver slutade vårt första möte med två blöta fläckar på mitt lår. Enligt Emma läcker inte blöjorna. Svettas jag fläckvis på lårets framsida? Knapert.
Jag kommer aldrig att förstå hur det hela gick till. Emma=Mamma=Detharkommitenknosfrånhenne.
Ja, jag har lärt mig om Blommor och Bin jadajadajada. Det är rimligt i teorin. Men att det nu i praktiken finns en till Jesper i världen kommer jag aldrig att förstå.

(Jag & Jesper Täljeblad)



Veckans mack-tips: Fazer Rågform bröd, smör, god ost, äppelskivor + ett glas mjölk. Yummi!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag kommer inte heller förstå det.
Hur var formen i söndags förresten? Ska vi ta och ses något framöver? Vad händer i dina länder (Tvärå alltså)?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback