Dagens I-landsproblem

Livet är fyllt med svåra val. Som till exempel nu på morgonen. Jag öppnar kylskåpet och är inställd på en stabil frukost för att eventuellt orka träna framåt dagen. Men vad stirrar (med lockande, förförande, gräddig blick) tillbaka på mig från kylskåpet om inte gårdagens rester från mammas födelsedagstårta (maräng,daim,grädde), vilken vi alla vet (eller borde veta) blir godare dagen efter.

Hrm, what to do, what to do???

Jag har redan löst problemet och snabbt som attan tryckt i mig en macka. Jag är nu berättigad TÅRTAN!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Gott:) Nu måste jag baka!

Postat av: Anna

Haha, ja efter mackan är du definitivt värd lite tårta ;)

2007-05-08 @ 10:44:59
URL: http://skaninginorrland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback