Jobbig jobb-dag

A dream came true- vi hade ett bollhav av stora uppblåsbara bollar bak på lagret, på jobbet!

Helvetesdag med huvudvärk,trötthet och ont. En ström av människor på marknad som aldrig slutade. Många tjafsade människor som aldrig kan acceptera att allt inte är kassörskans fel drygade ut dagen rejält. Snälla klaga aldrig på mellanhanden!! Det är inte mitt fel att vi infört obligatorist legitimationsvisande för alla. Det är inte mitt fel att vi inte har några växelpengar att komma åt. Inse det snälla. Vad jag tycker om det har inte med saken att göra. Och jag gör inte saker för att vara ond. Snälla förstå det och förstör inte min dag!

Väl hemma blev jag mycket glad när det kom en traktor som hade med sig en tårta till mig! Tack chefen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback