Ledig vecka

Idag är första dagen på min lediga vecka. Den är ofrivillig och onödig så kom gärna med förslag.

De jag fått hittills är:

  • Träningsvecka (en egen med mig själv och jag)
  • Se Tjäderspel med far (jag får dock bara minnen av vår lärare i gymnasiet när han berättade om hur han brukar sitta i en låda hela natten och vänta...och...vänta....samt av Carro när hon berättade om hur hon blev jagad av en tjädertupp i extas-då de inte har någon kontroll och blir helt galna...ha ha ha)
  • Åka till Bjurholm och vara Emmas personliga assistent

Mina egna förslag lyder:

  • Mat,fika,choklad och se några säsonger Sex & The City.

Åker förhoppningsvis ut till Bjurholm om jag har bil och så. Måste ju få se Emmas alldeles nykläckta egg! Lilla Jesper (Jeppelainen? Jeppeboy? Jeppe? Vad blir smeknamnet?).

Idag har jag köpt massa presenter. Snabbt och effektivt gick det. Mycche bra. Ganska kul med presenter. Kul att ge, kul att få.


Fotnot: Angående mitt nya orangea jag har jag fått flera kommentarer; "coolt" "förjävligt" "annorlunda..." "fin färg (från främling!)" "jag vet en blekningskräm som gör det blont" "du passar bättre i mörkt" "bättre än vad jag trodde" "har du och Nils haft en färgningskväll-du ljust och han mörkt så ni inte ska se likadana ut?"

Kommentarer
Postat av: Svettband for life!

Jag gillar alla ovannämnda smeknamn, måste jag säga. Och i sinom tid kanske han också kan bli en Jeppe The Man, men först måste han växa till sig. Nu är han så liten så han syns knappt. Ta med dig förstoringsglas om du ska dit!

2007-05-07 @ 23:32:45
Postat av: N

"Emmas alldeles nykläckta egg!" Haha det var roligt Soffe! Du är inte lika tråkig som du ser ut i din nya fräcka (hrmm) hårfärg! :)

2007-05-08 @ 12:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback