Dagens två roligaste:

∞∞Jag sitter i matsalen på skolan och snackar med min klasskompis som berättar att hon spillde soppa över hela köket igår då hon mixade den i en överfull mixer. Jag säger att det är nånting som jag skulle kunnat gjort samtidigt som plötsligt ena stolsbenet faller ner i en luftkonditioneringsspringa i golvet och jag faller på marken!!! Borden runt omkring börjar asgarva och jag kan inte heller hålla mig. När jag försöker ta loss stolen går det inte- den sitter fast!! Jag fick inte loss stolen och kan inte sluta skratta.

∞∞En genomförd sexfantasti av person x: Det var i semmeltider och person x sprutade grädde på sin tjejs bröst samt satte på ett "bröd-lock" = en semmelbulle....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback