Frysa på Nordpolen

Jag vet vad som skulle vara värre än att brinna i helvetet; frysa på Nordpolen i en evighet!
Detta konstaterar jag med säkerhet efter att jag försökt spendera en natt i mitt vindsrum. T-hirt, 2 tjocktröjor (varav en som fungerat värmande under de 5 veckorna jag bodde i en bil på NZ), långkallingar, strumpor, tjocksockar, mjukisbyxor, en huva på huvudet, så mycket kläder hade jag på mig samt låg i fosterställning under täcket och försökte sova. Men när syrebristen tog slut under täcket var jag tvungen att andas in den kalla luften utanför täcket. Hade det varit en grad kallare hade det kommit rök, I swear! Tog mitt pick och pack och cyklade ner till Samuel istället klockan 04.00 på natten...stan var öde, mörkt, tyst och frostig.

Kommentarer
Postat av: Emma

Stackare där.. Hos oss är det antingen svinkallt eller hur varmt som helst. Men jag håller nog med dig, det är bättre att brinna i helvetet! :)

2007-11-17 @ 16:58:53
Postat av: Hanna

Stackare, tur att du kunde krypa ner hos Samuel. Jag längtar tills du kommer hem nuju :D

2007-11-19 @ 16:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback