Legga?

Jag har varit och kollat på en lägenhet för i vår!
Jag ska inte hoppas för mycket men gör det ändå (hoppashoppashoppas)
Får besked imorgon förmiddag. Lägenheten är fin, inte så stor, möblerad jan-juni. Centralt!
Enda kruxet är att jag inte kommer studera då och det är en studentlägenhet. Men det kan lösa sig ändå....
Vi ser väl.

Såg på några bloggar att ni upptäckt
skunk igen för att kika och skratta lite. Någon som råkar ha mitt användarnamn? Malin? Vi var väl vänner i 25:e augustigruppen tror jag ;)

Kommentarer
Postat av: Maalle

Jojjomensan, sogg heter du :) Haha, sjukt roligt är det. Angående, Elge, när man blir gammal är det lätt att försöka förneka. Det är inte fult. Det är naturligt. Bra om Elge mår bra nu igen, men jag hoppas att du inte tvingar honom till ett odrägligt liv. Det är inte rättvist mot någon!

Det gillas förresten när man kommer in på din blogg och ser massor med nya inlägg :D

Postat av: Emma

Hej! Håller tummarna att du får lägenheten.. Du kan väl ringa nån dag när du har tid!? Var så länge sen vi hördes..

2007-11-09 @ 13:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback