Den 25:e smäller det?

Lainen klagade idag på sin blogg att hon bara fått ut en av väntade två löner.
Jag konstaterar idag att jag fått ut 0 av väntade 0 löner. Jag visste det inombords. Men det var ändå ett tungt besked att få bekräftat på dataskärmen (jag var tvungen att kolla...) kanske att L-Åke tyckte om mig så mycket att han gav mig en "bonuslön"? Inte då.

Det var ju så länge sedan jag slutade jobba (mitten av Aug) Men ändå trillade det in en lön 25:e september och en semsterersättning i början av Oktober. Men inte idag.

Men det blir inge av att gå och leta jobb idag. Nej, jag ska lära mig 76 författare och vad de har skrivit till tentan imorgon. Jag kan 1; William Carlos William. Hej sista-minuten-plugg-av-onödigt-vetande!

Måste också gratta Namita till Landslagsuttagningen i innebandy! Grattis! (rykten sprids ner till Vättern fort också)

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, det ljuva studentlivet. Vad har du för tenta egentligen?

Postat av: Malin

Faktiskt inte. Äger bara en hel del rosa tvättbara grejer.

2007-10-25 @ 23:16:22
URL: http://www.passopp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback