Fnatt

Snart snart snart är jag klar med mina tentor.  Börjar få plugg-fnatt.

Men telefon fungerar ej. Tur att jag har min vän Acer annars skulle jag bli helt bortkopplad från allt vad kommunikation heter. Och kontakt, hur får man tag på en person utan telefon? Helt beroende är vi. Tänk när man inte hade mobilen och bara kunde ringa från hemtelefon eller telefonautomat! Jag har iochförsej ringt från telefonautomater i ett år i Australien..så jag kan ju göra det här med....finns dom ens? Eller köpa en ny tele.

Snöfronten i Umeå frågetecken. Det är ingen snö i Småland. Men det finns smör i Småland.

Kommentarer
Postat av: Malin

Det finns ingen snö, men jag har bytt till vinterdäck nu ikväll så jag är redo!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback