Fynd!

Dagens fynd från Netto: flip-flops 2 kronor(bra säsong och allt!) You just never know what you're gonna get!
Höll på att köpa ett gitarrfodral också men hejdade mig (har ju faktiskt ett).

Idag har jag pluggat hela dagen inför sista tentan imorgon, ska bli grymt skönt att göra nåt annat än plugga i övermorgon! Nu kan jag a l l t det finns att veta om Storbrittaniens och Usa's 1900-tals historia - på engelska. Det är bara att fråga om du vill veta.

Nu. Middag. Chilli con corne chilli con carne, chilli con con carne.

Veckans I-lands-problem: Min mobil fungerar ej. Hjälp!

Kommentarer
Postat av: Malin

Säker att det inte var du? Känns som en idé som skulle kunna komma från dig. :)

Det är frost här idag!

Postat av: Namita

Hej SOFFE! :D
Tack för gratulationen det värmer!
Du verkar ha det bra och det är skönt och höra.
Kram!

2007-10-31 @ 10:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback