Poker

När det är dags för skolarbete på datorn dyker ett blogginlägg upp. Konstigt.
Ska recensera 'Tis av Frank McCourt. Mycket mycket bra bok, rekomenderas. Första heter Angelas Ashes. Tre självbiografier skrivna på Irlänsks dialekt och måste därför läsas på engelska. Intressant och rolig!

Igår kväll var det poker-kväll. 7 personer. Riktigt pokerbord. 50 kronor insats. Kaffe, chips och dämpad belysning. Tyvärr kunde jag inte äta något av chipsen eftersom jag tryckt i mig en H E L chipspåse själv (!) timmarna innan. (Jag var sugen på salt och lite småbakis..men ont i magen efter aj aj...) Anyway. Spännande givar. Min puls var hög och handflator svettiga. Åkte dock ut på delade näst-sista-plats med flaggan i topp. Rackarns!
Kvarteret Skatan (best of) blev räddningen i vardagsrummet för förlorarna. Eftersom pokern fortsatte till 00.00, Piggt!


Kommentarer
Postat av: Malin

Mer skolarbete på datorn isåfall. Hur är livet? Mår du bra?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback