Rackarns

  • Plötsligt när tentorna kokade ihop sig i trefald tappade jag pluggentusiasmen. Rackarns. Vi som annars har haft en sådan effektiv plugg-cirkel.
  • Soltorkade tomater är himmelskt gott på macka.
  • Jag ska sjunga i en kör ikväll.
  • Måste börja söka boende, vindsrummet har nått sin gräns.
  • Det är kallt och min vinterjacka finns i Umeå, trodde inte att jag skulle behöva den så snabbt nere i Söder (tur att jag har mina långkallingar från Netto.
  • Hur är det med er där hemma??

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för att du förser oss med info. Angående punkt ett; ja, det blir lätt så. Välkommen till plugga-språk-världen. Allt på samma gång. Och mycket också!

Postat av: Emma

Lycka till på alla tentor Är inte det minsta avis.. :)
Allt är bra här hemma!

2007-10-24 @ 21:17:06
URL: http://www.emmaochjepson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback