Fight?

K r a m p  i  r y g g e n! Hårt kickboxningspass igår! Jag har upptäckt alla muskler i min rygg. Annat än panchis- (pensionärs-) passet jag av misstag råkade hamna på i tisdags (4-bugg-å-en-coca-cola nerpitchat med en medelålder på 40-50 år med stela leder).

Nu du
Lainen, skulle vi ta en avgörande fight (bakgrund: brottningsmatch Strömbäck-oavgjord, boxningsmatch Phi Phi-oavgjord) jag tror inte att du skulle klara dig...Jag ligger i hårdträning här nere vid Vättern serru. Bara det att jag cyklar upp för Backen (the Backe) hem till mig tror jag är nog för att knäcka dig...

Kommentarer
Postat av: Lainen

Hörreduuu Soffilainen, tror det krävs lite mer träning än så för att besegra mig! Jag har varit på shoppingrunda idag i HÖGKLACKAT, den ultimata träningen för hela kroppen, hjärnan och förmågan att ta sig fram bland mycket folk.

2007-09-28 @ 14:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback