Friskas och svettas

Igår tog jag tag i kragen och träningsdojorna och begav mig till Friskis. Årskort inhandlat.
60 personer trängdes för att komma in i det lilla rummet- som myror! Hade lite svårt med koordinationen, men det kommer. Kul var det! Den hurtigaste instruktören jag sett, och peppmusik till tusen! Vissa konstiga rörelser som kan liknas som midsommardanser till spansk musik. Alla gränser spräcktes och det var inte konstigt om du dansade runt när du drack ditt vatten. Avslutades med en gospellåt(?) där människorna sträckte upp händerna i luften, vilket kändes lite suspekt. Sedan under stretchingen kom det in en reklamkille som började snacka massa reklam(!) det var suspekt! Någon snodde min träningskompis skor, vilket ogillas. Vem vill ha nån annans slitna skor med hål i? Turkisk bastu i omklädningsrummet. Gött!
                                                                                                             
                                                                                                                               Träning ikväll också!

Kommentarer
Postat av: Malin

Mmm, det låter väldigt härligt hörru! Jag försöker också komma igång med träning (läs: har tränat på gymmet en gång). Hurtiga insruktörer är bra, då blir man pepp :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback