Utmaning

♥5 månader idag

Sitter och "pluggar" i biblioteket. I brist på motivation antog jag nu
utmaningen istället. Här kommer 10 snabba saker ni kanske inte visste om mig:

  1. Har skrivit ut säkert 7 dagböcker och äger även många diktsamlingar som jag själv skrivit.
  2. Vill ha saker organiserade (även om det kanske inte alltid framkommer) men skulle ni kolla i mina lådor hemma skulle ni förstå..
  3. Jag ser Australien som mitt andra hem och förstår inte hur nånting så långt borta kan kännas så hemma.
  4. Jag blir rastlös av att slö-se på tv.
  5. Jag tycker det är roligt att skratta åt mina egna skämt.
  6. Jag gråter vid alla tillfällen som ges (oprah,sorgliga saker, roliga saker, bråk, filmer, bröllop, dop, you name it- I cry)
  7. Mina favoritgrejer att i mat och dryckväg är : mörk choklad, kaffe, ketchup, pasta, öl.
  8. Jag är en tävlingsmänniska in i benmärgen och tävlar alltid med dig (även när du inte är medveten om det).
  9. Jag dansar och sjunger när ingen ser på.
  10. Följer alltid 3-sekunders-regeln när något ätbart tappas vilket ibland kan framstå som äckligt.

Jag utmanar dig!

/Din vän vid vättern

För den som vill ha förklaringar till ovanstående följer förklaringar (oooo jag vill verkligen inte fortsätta plugga)

  1. De första dagböckerna går tillbaka redan till mellanstadietiden och är därför inte så utförliga. Mina s.k. diktsamlingar är skrivna vid kärlekskriser och är utomordentliga. Gömda på hemliga platser (såklart)
  2. Väskor som "allti-allo-väskan" är ett undantag. Men det är ju undantagen som bekräftar regeln.
  3. Efter 9.5 månader av värme, äventyr och nya vänner kan jag inte annat än älska landet (finns på www.resedagboken.se användare: sofgra)
  4. Är smygstressad i själen och vill ha saker gjorda.
  5. När ingen annan skrattar alltid- vad har man för val? Har blivit bättre på det (eller kanske mindre rolig?)
  6. ...
  7. Gött!
  8. Förstabarnet, duktiga flickan, tävlat med min bror i alla år.
  9. Vem gör inte det? Hög musik och egna coola moves.
  10. Tråkigt att låta något gott gå till spillo och eftersom det är mer regel än undantag att jag tappar min mat behöver jag regeln.

Kommentarer
Postat av: Namme

Haha Soffe du är för gó! :)

2007-09-27 @ 13:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback