smidigaste flytten ever!

jag ska flytta! i slutet av maj kommer jag flytta en trappa ner till mina grannar. behöver inte ens adressändra, bara gå (ta hissen) ner med grejerna. allt löste sig till det bästa, jag blir inte bostadslös.grejt.

det har varit en otroligt skön helg i jönköping. jag har fått mersmak på sommaren. den innehöll bla; folkfest.glass.pir.födelsedagar.tårta.samuel ljungblad.vila.sol

so long
and out

ps. min "a"-knapp är väldigt trög på min bärbara acer, vilket är störande då det är en populär knapp. någon som vet vad jag kan göra åt saken? måste jag gå tillbaka till affären? (det är ju trots allt en ny dator...)

Kommentarer
Postat av: Malin

Yey! Vad bra hörru.

Postat av: Lainen

Meh, min dator var så ett tag också, fast med g och h. Det gick till sig, så jag tror att flitigt skrivande är grejen!

2008-04-28 @ 16:51:36
URL: http://jossilainen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback