snörvel

jag kör slut på mig själv. det är vad jag gör bäst. nu har jag blivit rikligt förskyld som bieffekt. men imorgon så sjukskrev jag mig, det händer inte ofta, jag är lite stolt och klappar mig på axeln.

i veckan så har jag jobbat lite på ett dagis på en avdelning för ettåringar. vi satt ute i den strålande och varma vårsolen och fikade, lekte samt myste hela dagen. ej jobbigt alls. jag gillar dagis. kommer "jobba" där ibland när det passar, skönt med omväxling.
image102
om en vecka tar vi tåget till umeå. jag vet inte riktigt vem som läser denna blogg? men hursomhelst vill jag gärna träffa lite vänliga ansikten när jag kommer hem om det passar nån dag? är hemma to-ti, det kommer dock vara mycket fokus på släkt och familj då jag inte är hemma så länge och anledningen är begravning...

nu ska jag, med en halsduk om halsen, trycka i mig bra saker i form av grönt te (antioxidanter), blodapelsiner, kiwi, c-vitamintabletter, kanyang-kurer, och låtsas som att det hjälper vilket jag gärna vill tro.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tycker absolut att du ska träffa mig. Absolut.

Postat av: Lainen

Oh no, begrvning lät trist.. :(
Men ska du aldrig komma till Stockholm??

2008-04-04 @ 19:32:33
URL: http://jossilainen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback