sockersuget

sockersuget kom från ingenstans. det kom, det såg och det segrade. det tvingade mig ut ur lägenheten, ut i regnet, bort till godisbutiken och tillbaka igen. i regnet. nu har jag tryckt i mig så många salta dödskallelakrisar och fazerchokladisar att jag mår illa. men sockersuget is gone baby gone.

idag har jag stått i informationen i den stora butiken uppbygd av ingvar k. jag som nyss har börjat jobba skulle idag informera kunderna om saker. jag har även sagt ett och annat i den radion så att alla hörde.

annars så körde busschaffören ifrån mig imorse. han hade gömt sig bakom en annan buss och vägrade stanna för att släppa på mig (jag var där 6 minuter innan avgång). jag fick springa till cykeln och racercykla till jobbet trots att jag varit sjuk. komma fram svettig och dann. jag blev så arg att jag stod och svor ett tag samt räckte fuckyou till en annan buss som jag mötte. dessa busschafförer. grr.

image104

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar din roliga inlägg. Du inspirerar!

2008-04-07 @ 16:30:12
Postat av: Lainen

Ja, det förstår jag. Skönt att koppla av med sin Mamas mat. :)

Jaha. vad ska du göra i Stockholm i juni?
Jag har tyvärr inga planer på att åka till jönköping. Förutom att du bor där och att det var länge sen vi sågs är det ingenting som jag känner jag har att göra där. :P
Dessutom så är jag bara ledig en hel helg varannan helg och alla de helgen är uppbokade. Det kan vara lite ovärt att resa ut i Sverige när man bara är ledig en dag de andra helgerna. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback