www.lastfm.se/listen

vilken brilliant sida! skriv in namnet på artisten du vill lyssna på och voila, denne artist plus liknande = musiktips spelas i en salig blandning. perfekt när du vill lyssna på en sorts musik bara och lite nytt och du behöver inte ladda hem något. (det finns nog fler fördelar om man blir medlem, men jag är nöjd såhär tillsvidare.)
image105




jag samuel och joel var och tog en hejdå-öl ikväll. joel ska iväg till mitt land (aussi baby) i ett-och- ett-halvt år. på sin drömutbildning. jag vill också ha en drömutbildning i mitt drömland.

måste lämna tillbaka min lånetelefon nu och behöver därför en ny. jag vill dock inte ha en ny telefon och jag vill absolut inte lägga ut tusenlappar på en ny telefon. jag vill ha en gammal, som nästan rostat. har du en sådan?

Kommentarer
Postat av: Malin

Fiffigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback