I just don't know what to do with myself?



---jag vet inte hur jag ska tackla alla "jobb-bollar" när det är provjobb och provutbildningar och eventuella ungefärliga responer samtidigt?

---jag vet inte heller hur jag ska ta mig ur mobilabonnemangdjungeln levande när min teliakompis skjuter i höjden i en stad där folk har andra abonnemang än hemma i norrlandsskogarna. täckning är inte längre prio ett.

---jag vet inte varför jag blir sjuk hela tiden när jag äter nyttigt samt nötter, frukt och gröna saker och dricker grönt te och skit. varför mår jag illa?

---sen vet jag verkligen inte varför jag måste lära mig ord som; phonology, semantics, orthography, onomatopoeic, allomorph mm. ja, det är lätt att tro att jag hittat på orden. men så är inte fallet, de ingår i min "roligatenta" nästa vecka.

vet jag vet är att det är dags att hårddra budjetsnaran till max - köper jag något annat mat-för-överlevnad (godis. gourmet. käk på stan. fika. öl) nu blir det svårt att andas.
image91

Kommentarer
Postat av: Lainen

Angående min budget tänker jag såhär:
Om jag shoppar upp mina pengar så är de slut, så har jag inga andra. Då har jag inte råd att köpa mat och mat är ALLTID prio ett. Det tjänar ingenting till att ha ett par dyra skor när man inte har nån mat. Men visst, jag köper också godis, men jag har inte stramat åt min budget så hårt att jag inte får det. Är osäker på vilka konsekvenserna kommer att bli om jag gör det.

Angående illamåendet så kanske du 1) är preg, 2) är allergisk mot nåt eller 3) får vara med i min domedagsklubb där du har en åkomma i magen. För att få bort illamående måste du få bort källan till varför det finns, lite tricky där.. Jag vet alla metoder! :P

Postat av: Malin

Cheer up, mate! Jag tror att en anledning till allt magont är att du inte bor i samma stad som jag. Jag var tydligen väldigt rolig att vara med i lördags natt. Själv minns jag inte så mycket. Men jag minns att jag hade kul i alla fall :) Jag saknar dig! P är här i veckan. Jag är kär. Nästa vecka, när jag är änka, ringer jag dig. KRAM!

2008-02-21 @ 00:16:08
URL: http://www.passopp.blogg.se
Postat av: Hanna

Usch vilket virr varr. Var är det du ska provjobba och provutbilda?

2008-02-21 @ 22:21:19
URL: http://haannna.blogg.se
Postat av: Hanna

Usch vilket virr varr. Var är det du ska provjobba och provutbilda?

2008-02-21 @ 22:41:25
URL: http://haannna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback