jobbsnurr

fiskbullar första gången detta året. jag gillar dem för att de slinker ner utan att man behöver tugga. det passar mig - jag slipper sätta i halsen.

nu börjar jag ha många olika jobb-bollar i luften:
IKEA, telefonförsäljare, café, dagis, lager...alla är inte klara. IKEA och telefonförsäljare är klart. dagis hyffsat klart. cafét (det bästa i jkpg) och lagerjobbet ska jag på intervju om. så, vad gör jag för att få bästa lön, arbetstider, trevligaste jobben och lyckas knåpa ihop till en heltid som inte innebär bara kvällar och helger? jag har ingen aning, skulle vilja ha facit i hand - vad som blir bäst...

image85
dagis???


Kommentarer
Postat av: Malin

Ojojoj! Massor me jobb på G. Hoppas du lyckas pussla, men jobba inte ihjäl dig. Jag har också fått jobb idag. Som serveringspersonal på Scandic Syd och även Scandic Plaza :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback