lättköpt

jag var inte särskilt nervös inför intervjun imorse. min nya inställning att det troligen går åt pipsvängen verkar fungera. det värsta som kan hända är att jag inte får jobben. och med tanke på att jag helst inte vill ha jobben är det inte särskilt skrämmande. trots allt kände jag hjärtat dunka fort? trots att jag inte druckit massa kaffe som gör att jag får ryck och skakar?
jaja, jag pratade mest om Nya Zealand - klättringen över vulkanerna och Nevis- 134 meter. han hade också köpt en bil. och hoppat med huvudet före. eller hade han? det är ju så försäljare gör för att få förtroende. hitta på att man också har en hund. tydligen. och jag är lättköpt. det är jag som köper. inte säljer. wellwell. utbildning nästa vecka.

såhär ser det ut när jag kollar ut genom fönstret. måste gå ut. kom just på vad jag kan göra ute mer än att frysa och gå promenader - fota!

image83
image84

Kommentarer
Postat av: M

Varje klipp på youtube hade en "embedded-kod" (fråga mig inte vad det är), men kopiera den, klicka på HTML i redigeraren och klistra in. Voila!

Svara nu på frågan, vad är det för jobb?

Postat av: Hanna

Hej bruden! Har du fått ett till jobb? Vardå? Vad fint arrangemang du fick p å alla hjärtans... :) kram

2008-02-15 @ 23:18:43
URL: http://haannna.blogg.se
Postat av: Lainen

Har inte du hört talas om Shift-tangenten? Det är med den man göra stora bokstäver. Väldigt användbar, faktiskt.
Tycker att du har en tråkig attityd som ignorerar den knappen.
Förresten har jag tillägnat ett inlägg till dig i min blogg.

2008-02-17 @ 14:04:05
URL: http://jossilainen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback