önska kan man ju alltid

okej. idag blir det osammanhängande men jag ger er mellanslag. men jag känner mig osammanhängande. jobbat idag lite mer. tydligen är det den tuffaste men roligaste avdelningen på IKEA jag jobbar på, så det känns kul. har tenta imorgon och det känns inte kul. hoppas jag har tur och flyt och kan sistaminutennöta in det som hamnar på tentan nu. ja det var väl det, känner av halsen igen-vafan, jag är jämt sjuk!

önskelista just nu:
-mindre sjuk-tecken i mitt liv
-mer jobbtider på schemet (inte bara ringa in..)
-pengar
-kramar av samuel
-sol alla dagar så jag slipper cykla i regn
-att tentan är lätt och att jag klarar den
-en strukturerad tillvaro
-att jag också ska kunna spanska,franska,tyska etc som alla de jag jobbar med kan typ eftersom de bott 78 år utanför moder svea
image95 
men jag ska inte klaga (det var ju inte klag utan bara önskningar egentligen). för idag när jag kom hem från jobbet så blev jag helt ovetandes bjuden på middag (mktmkt god dessutom) tillsammans med grannen och co. sen fick jag även låna en bra mobil av en kompis som min kära s kom över med innan jag hann blinka. och solen sken ju idag i jönköpíng samt att det var en kanondag på jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback