övervakad?

som jag skrivit förut så har jag tappat min mobil så många gånger att den nu har gått av (..."locket" går att ta lös vilket innebär att jag inte vet hur länge den kommer överleva...)

nu till det underliga:
samma dag som det gick lös en bit på mobilen ringde telia och erbjöd mig en ny mobil gratis om jag låste mig hos dem.......................................dagen efter (alltså idag) ringde 3 och erbjöd mig en ny mobil gratis om jag låste mig hos dem.....................................................................till saken hör att jag aldrig fått mobilerbjudanden förut till min telefon. nu får jag två mobilerbjudanden ifrån två skilda företag inom de två dagarna min mobil rasar samman (idag lossnade den ännu mer, och den har ändå hållit i flera år), sammanträffande? - I don't think so!!!
image94




VAR ÄR KAMERORNA?!?!?
-telia och 3 where are you?







fotnot:
(jag accepterade inget, haha tror de att de ska lyckas sälja till mig? nu är det jag som säljer!)


Kommentarer
Postat av: Lainen

Jag hakar på pakten! Jag har dock lite bättre ekonomi nu, men nu när jag har lovat måste jag...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback