Dans!

Jag har bokat massa danspass på Friskis i veckan! Längtar verkligen till att börja träna igen! Ska träna om två timmar! Har varit förskyld så länge och blir lite extra nojjig sen en kompis fick hjärtmuskelinflammation.

Solen börjar titta fram i JKPG, hej och välkommen till mitt liv, det var på tiden, var har du varit?

Ikväll ska jag sjunga i en kör!



Annars lyssnar jag på Samson av Regina Spector och kan inte få nog.

"You are my sweetest downfall
I loved you first, I loved you first
Beneath the sheets of paper lies my truth
I have to go, I have to go
Your hair was long when we first met"

Kommentarer
Postat av: Lainen

Ja just det, glömde att du skulle dela lägenhet, men det verkar nice ändå!

Jo, det är bra med mig annars. Lite less på att vara arbetslös bara!
Själv då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback