Denna dagen, ett liv

Det är inte alltid en baggis att hålla uppe modet när "någon" skjuter på en.


  • Jag fick inte jobbet jag har hoppats på - PANG
  • Iochmed det minskar chanserna drastiskt för Frankrike 8 veckor - PANG
  • Iochmed det minskar chanserna drastiskt för Tågluff i September - PANG
  • Hyran blev drygt 400 kronor mer än vanligt när jag inte har några pengar - PANG
  • Word slutar fungera när jag har nästan skrivit klart mitt CV för att söka andra jobb - PANG
  • Jag ser ut som om någon kört över mig med truck - PANG

Det är bara att bryta ihop och komma igen. Snabbt. Jag började med att ta en dusch. Men inte ens de evigt muntra girafferna på dusch-draperiet kunde peppa upp stämmningen. DÅ är det illa.

Jag säger som farbror Melker:  "Denna dagen, ett liv"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback