En idiot

Det finns idiot i Jönköping som lovade mig ett jobb och sa att jag skulle tacka nej till andra jobb. Jag fick inget jobb. Sök inte till Adecco.

Har flyttat in i lägenheten nu. Känner mig inte riktigt hemma där än, flyttar ju in där det redan bor 3 stycken. Ska jag ringa på när jag går in? Ska jag fråga om jag får duscha? Nej, jag bor ju där. Men konstigt är det.
Det verkar vara 3 trevliga tjejer. 2 från Sverige och en från Texas.

Back on track. Ta tag i slutspurten i skolan samt fixa i mitt rum och när det gäller jobb säger jag som Patrik I: Tillbaka på ruta ett.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken idiot!

2008-01-08 @ 19:53:35
Postat av: Malle

Meeeh. Men se det från den ljusa sidan, vilket man alltid ska göra för då blir livet mycket trevligare, nu kan du fokusera på att göra klart kursen. Sen kan du med all säkerhet hitta ett annat jobb. Du är duktig och drivande så det kommer inte bli minsta problem!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback