Härliga Helg!

image61Jag och Sarah på väg till Kårenimage62Samuel och jag lagar mat


Fre: Utgång på Kåren. Inträden & Garderob 40 kronor. Starköl 22 kronor (tror jag..) Härlig stämning och gamla klassiker som "När vi gräver guld i USA"
Kvällens två minus:
1.Jag får öl över HELA mig och mitt vita linne blir genomskinligt och öl-luktande. (Men det torkade efter en kvart under handblåsen)
2.Efter en kväll av mycket stå och dansa på höga klackar med tunn sula (köp inte högklackat med tunn sula!) så höll mina fötter på att ta självmord när vi kom ut i friska luften och jag nyktrade till och kände efter i fötterna. Samuel bar mig bitvis, men sen tog jag av mig skorna och sprang hem utan skor i regnet och genom vattenpölar. Kallt! och AJ!


Lö: Dagen av mat. Först en rejäl bakislunch. Sen ovetandes om en annan lunch runt hörnet + födelsedagsfika hos Samuels brors fru Frida. Mycket trevligt. Dock var jag bakis och inte riktigt pallade ett trevligt fika.

På kvällen var det parmiddag hos Andreas och hans tjej Karin. Väldigt trevligt och mysigt. Observera att det var två flaskor vin till och inte två vinare till. Så långt har det inte gått. Ätande av den goda kycklingen ända tills vi skulle gå, samt av Cookie Dough.

Sö: Skön lugn dag. Lite fixande och en promenad runt Munken. Mys och nedstressande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback