Telefonen

Imorse medan jag fortfarande sov så ringde min telefon och erbjöd mig det där jobbet jag väntar på.
Telefonen ringde igen medan jag fortfarande sov, men denna gången var det väckarklockan som ringde. Jag hade drömt. Jag blev så arg att jag satte mig upp i sängen och började rusta upp mitt CV i sängen: lägga till jobb, att jag kan spela instrument etc...nä la till saker gjorde jag inte, men däremot gjorde jag om det till CV-modell a la Lainen. Nu kan det ju inte gå fel!

................................................................................................................


Jag sitter nu och stirrar på min telefon. Då måste den väl ringa?
Ve och fasa - tänk om jag blir arbetslös...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback