Yrrol in real life!

Jag måste bara få berätta om gårdagens roligaste! Jag var med om ett Yrrolklipp in real life!
Det kom sig så att jag var på jakt efter en lampa och befann mig på Frälsningsarmens Second Hand. In till butiken kommer det också två tanter, en åt gången. När de möts börjar de skrika på varandra! Följande konversation utspelas HÖGT:

-HEEEJ!!!
-KUUL ATT DU KUNDE KOMMA!!!!!
-JA, JAG HAR JU SUTTIT OCH VÄNTAT I JUNIPORTEN, JAG VAR FÖR TIIIDIG!!!!
-JA MEN NU ÄR DU JU HÄR!!!
-JAAAAAA!!!
-JAG SKA KÖPA DEN HÄR KJOLEN, JAG SKA SLUTA ANVÄNDA BYXOR!!!!
-JAG SKA KÖPA DET HÄR FINA BRODERIET, MEN HUR SKA JAG SÄTTA UPP DET??
-ANVÄND HÄÄÄFTMAAASSA!!!
-JAG SKA SÄTTA UPP DET I KÖÖÖKET!!!
-VAD FIIIINT!!!!!!
-JAG SKA BESTÄLLA VOFFLOR OCH KAFFE, VILL DU HA??
-JAAAAAAAAA!!!!
-TVÅ VOFFLOR OCH KAAAFFE TACK!!!

Haha, jag följde efter dom, det var så roligt. Fattades bara att någon av dem skulle börja sjunga "För han har öppnat Pärleporten..." Vi var ju trots allt på Frälsningsarmen, så det var ju inte omöjligt!


Kommentarer
Postat av: Mmmmaaaalle

HAHAHAHAHAHAAAA AAAAHHHH HAAAAA HAAAAHAAA!!!! Oh my god. Yrrol for life. Oui! (Moget språk jag använder förresten.)

Postat av: Emma

HAHAHAHAHAHAHAHAHA! Är helt övertygad om att de nynnade den tyst för sig själva! HAHAHAHAHAHA!

2008-01-09 @ 14:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback