bitterhet

helt oförberett gick den äldre mannen till personangrepp och anklagade mig för saker. helt rationellt och sansat. han hade kunnat sagt: "nej tack, jag är inte intresserad och slängt luren i örat på mig." det gjorde han inte. istället attackerade han mig. jag som tyckt om äldre människor, men han ändrade min inställning till vissa bittra människor. de vill vara bittra.

glad blev jag iallafall när jag kom hem och fick en kram av samuel. ännu lite gladare blev jag när jag fick ett omtänksamt och personligt vykort ifrån hans inspirerande mamma. och glad är jag när jag tänker på den soliga dagen i jkpg idag på en verandan till "en italienare och en grek". slutet gott, allting gott. godnatt, nu ska jag lägga mig tidigt (före 12) då jag ska upp vid den omänskliga tiden 05.00 imorgon. hej
image96
mer värme mindre kyla tack

Kommentarer
Postat av: Malin

"Dra åt helvete med dig" fick jag höra en gång innan jag ens sagt "hej". Vissa människor har det inte lätt!

Postat av: Lainen

Varför ska du upp klockan 5? Du sa ju att du aldrig skulle göra det. :P

2008-03-08 @ 23:34:46
URL: http://jossilainen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback