grr friskis!

ikväll var kvällen då jag skulle ta tag i min träning som legat lågt, legat under isen, varit lägre än glocalnet. whatever. jag har inte tränat på flera månader. viktigt är dock att jag har cyklat till jobbet plus lyfter tunga saker på jobbet och det räknas (alla stefan, billy och bennosar ni vet). hursomhaver så hade jag bestämt att jag skulle träna med maria och befann mig där kl.18.00 när biljetterna släpptes. kl 18.30 börjar passet. jag kom inte in! jag blev fly förbannad och råkade först skälla lite för mycket på receptionen (ber om ursäkt) ringde sedan verksamhetschefen (hade hunnit lugna mig) och berättade om mitt missnöje. han "förstod". det fanns inte heller något annat pass förrän 45 minuter senare (och jag hade ju redan väntat 30 min, dessutom ville jag inte "yoga" som det enda alternativet var). det som ytterligare irriterar mig är att ett handbollslag har sin veckoträning där varje vecka och tar upp 15-20 platser! våga skaffa en tränare med en träningslokal som alla andra lag eller träna på gym för ***! det är även i princip omöjligt att boka passet då man måste göra det direkt när biljetterna släpps. det är ett av de få passen som gör att jag vill träna där och betalar för att träna där. alla passen har nämligen inte samma standard...men jag fick ta mitt pick-och-pack och cykla hem otränad.
image99
jag har gillat friskis. nu är jag inte nykär längre. vet inte ens om jag är förtjust alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback