i praktiken var det mest teori idag

nu är jag trött i mitt huvud.
teoriutbildning, info och kassorna hela dagen idag. jag förstår inte mycket. mer praktik mindre teori tack. jobbade kvällen ut. så nu är jag slut. som artist.

jag har svårt att ta instruktioner. jag lyssnar för dåligt. learning by doing. jag har även svårt för att bli tillsagd. det blev jag idag.

svårt att ta människor som pratar bäbisspråk har jag även. vad är vitsen med det? jobbigt med smålänska "domma där" har jag utöver ovanstående. det blev bäbisspråk plus "domma där" idag. hard. men smålänska grejer har även jag blivit tillsagd (av säker källa) att sluta med. tex att säga "eller så" i slutet på varje mening. jag visste inte ens att jag hade börjat. men nu kan jag inte sluta.
eller så.

samuel har åkt till umeå över påsk. jag vill också åka hem över påsk och äta god mat och vara hemma ett tag. men jag ska jobba röda dagar. har dollartecken för ögonen i mars och april så det blir någon ordning på den så kallade ekonomin.

eller så.
image100
rocksjön som jag cyklar förbi till jobbet varje dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback