grabbarna som flyttat in i mitt huvud.

                    image109              det har varit små grabbar som bosatt sig i mitt huvud i veckan. och vad har de gjort när de varit på besök? jo det har sprängt upp skiten. de har sprängt och sprängt med små hemgjorda bomber samtidigt som de lyssnat på dunkadunka. ett tag kan man ju uthärda dunkadunka, det finns ju tabletter som kan sjunga finare (läs: ipren) men när ipren inte sjunger högre än dunkadunkat och det är fjärde dagen grabbarna var i huvudet så började jag må illa. fysiskt. läkaren som jag nästan spydde på kallade grabbgänget för migrän. och har de inte sprängt klart till på måndag ska jag rönka och se om de fortfarande är där eller om de har tagit till de grövre artelleriet (läs: hjärnhinneinflammation).


Kommentarer
Postat av: Malin

Eeze finns på Apoteket och brukar fungera ganska bra för mig när jag har migrän. Hoppas verkligen att det inte är det sistnämnda!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback